Pages

Tuesday, April 17, 2012

gempa bumi .






Dah lama lah aku tak update blog . baru kali niew ade mase nak update . kalu tak aku sll main game jek . (GAMES) . huhu . masak kew . aku suke masak . dan cuba bagi kwn kwn aku rase . berkongsi resepi sgt sgt sgt aku suka . tapi kalu suruh aku buat kek heh alamatnye meletup lah dapur . kek aku tak pndy sgt ..... kali niew bukan aku nak citer pasal kek . tapi nak ctew pasal gempa . bencana alam lah senang kata .. pengalaman y tak dapat aku lupakan smpy bila bila . bergoncang umah . mula mula tuh ak igt aku jek y pening . tapi upenya lain . gempa bumi . ak pnggil kwn kwn aku turun . cuak masing masing . pucat jek muka . toreh mmg takk keluaar nanah . hahaha :D . takut , smpy kn aku tak smpt nk mandi . sssshhh , jgn bgtaw owg aku tak mandi . hehe :P time cuti ak rajin ckyt mandi . ecehh wah . hahaha :D tulah tragedi paling aku igt . yaallah pnjg kn lah umur aku . aku pikir allah n istifar jek time tuh . aku igt mama aku . eishhh ... seram .. tapi alhamdulillah tak dek pape berlaku . hmpir 3 kali gk lah aku rse gegar tuh . tapi malaysia sebaik indonesia yang mana , gempa indonesia lebih dasat dari tuh . smpy kat sanew aku dgr ‘ jalan raya terbelah ` alhamdulilah malaysia bertuah . tak jdik papew . alhamdulilah .. so tu jelah entry aku kali niew .

Bye pembaca blog sekalian . assalamualaikum .

*dunia nak akhir akhir zaman dah , beringat lah ! :X


No comments:

Post a Comment