Wednesday, January 18, 2012

saya cintakan awak :)

assalamualaikum .




*ingat tak lagik gambar niew sayang , time raya .. awk pakai baju sama dengan saya ,, mase niew kan kitew kawan .. sekarang tak sangka kan kitew ade jodoh :)

.......................................................................................................................................................


alhamdulillah nak masok dua tahun dah kan kitew bersama . tanpa ade rase jemu tanpa ade rase kesal .. sayang ingat tak mula2 duluw kitew kenal macam maner ?? kelakar kan .
memori saya dengan awk akn saya simpan buat selamanya ^^, biarlah awk tak ingat tapi saya ingat taw ! memori saya kuat . hahaha . nak tahu tak mcm maner relationship kitew boleh kantoi dengan mama , sbb awk lah sayang . bagi panadol time saya saket tuh . mama katew ait ade pape kew ? owh terkantoi pulak :P sejak tulah mama tahu kitew couple ^.^

malu tapi mahu kan kan kan? :)


sayangsayang .

sepanjang masa , sepanjang waktu kitew habiskan masa berdua kan .. indah nye saat tuh ! d'mana ade saya disitu ade awk .. saya tak pernah rase macam niew ,, awk bagi saya semua rase .. pahit manis masin ( mcm masak pulak ) :P suka duka semua saya kongsi dgn awk sayang .. :)

sayang ,, terima kasih sebab sudi terima kelebihan dan kekurangan diri saya niew .. walaupun saya tahu bnyk kekurangan nye . kan ? tapi awk tak pernah putus asa memperbaiki diri saya niew sayang .. awk trima sayang seadanya .. awk
jugak pernah cakap `walau ape pown yg berlaku awk tak kan tinggalkan saya ' .. berdoalah yew sayang :)

*harap sgt impian saya nak memiliki cinta awk sampai akhir hayat tercapai ... AMIN~

kalu gaduh ,, mesti awk mengalah ! mesti awk ingatkan saya , kenapa benda kecik pown nak gadoh ea .. kadangkadang tuh pulak saya ingat kan awk .. ok sori sayang ,, benda kecik pown kitew nak gadoh . tapi orang katew makin gadoh makin mengeratkan hbungan kitew . kan sayang ?? mujarab ayt tuh :D
*hasilnye setelah kitew gadoh hubungan kitew makin erat . :P
#jom gadoh~ HAHAHA . :D


kitew jgk sll bincang kalau ade masalahkan . alhamdulillah . tak suke lah gadohgadoh ! :)



sayangsayang .

saya selalu buat awk marah kan ? btowl tak . ade jek
kerenah saya niew ..tapi awk sentiasa sabar dengan saya sayang ! ape pown saya buat mesti awk akn pikir jauh dan nasihat kan saya . I LOVE THAT

terima kasih sebab marah saya ,, comel bilew awk marah saya . hahaha ! saya suke bilew awk marah saya , tahu sayang .! Sebab tuh tandanye awk sayang saya . awk amek berat pasal saya . sukenye sukenye :D tapi saya pulak tak boleh marah awk ,, kadangkadang tuh ade lah ! ikhlas cakap , tapi tak lamer pown 5minit jek . kenapa erk ? huhu .. pikir sejenak :D





u are my hero sayang also my SUPERMAN :) ..

sayangsayang .

terima kasih sbb ajar saya erti setia dengan awk sowang jek sayang ,, yelah saya kan bnyk abgabg angkat , but now dah xderh . sbb awk tak suke kan . yelah t awk takowt saya terangkat sekali . huhu ... dengan awk saya belajar tok setia ,, bilew saya msg dengan org lain saya rasa bersalah sgt dengan awk .. sbb tuh saya tak penah dan tak mgkin akn msg dengan laki lain ,, percaye lah saya sayang ? percaye tuh kan penting dalam hubungan kitew , kalu awk tak caye kat saya . saya tak percaya kat awk . tak gunalah kan kitew tetap setia pertahankan cinta kitew . :)


*teringat katakata awk sayang . saya sayang kan awk . buat ape abgabg angkat sedangkan saya sendiri dah cukup tok jage awk . I U SAYANG .
ape yg awk tak suke saya tak pernah buat , mcm tuh jugak mama . ape yg mama tak suke saya buat saya tak pernah buat pown :) tapi mama suke awk . dye katew awk menantu pilihan ! ayok :P



terima kasih sayang sudi teman saya kalu saya sedih atau pown gembira . dengan awk lah saya luahkan segala galanya . xdek satu pown cerita saya yg saya tertinggal nak ceritakan dekat awk sayang :) semua nye lengkap A-Z . hahaha . *bnyk mulut lah saya niew :x
tapi tulah sudi awk tadah kan telinga dengar cerita merepek merapan saya , kadangkadang terlebih garam pulak :P . bilew suka awk gelak sungguhsungguh sayang , comel sgtsgt . nmpk keiklasan awk tuh ! suke dengar awk ketawa sayang . tapi sayang ,, saya beribu ribu ganda suka dengar cerita tipu awk . hahaha . buat saya ketawa gulingguling . :P awk memang hebat sayang :) sayang ? awak bahagiakan dengan saya .. :)


*awk awk jgn penah jemu dan bosan taw dengan saya . sbb saya dah tak dek sapew nak kongsi cerita . hanya awk dengan mama jek sudi dengar cerita gebang saya ^.^


terima kasih sayang sebab risaukan saya , dan berjanji akn jage saya hingga akhir hayat awk sayang .. yg selalu risaukan saya hanye lah awk dan mama .. :) yelah saya dah tak deh ayah . mama lah ayah mama lah ibu . i proud of mama .. same too u sayang , proud of u sbb cube risaukan saya dan bebel kan saya sayang .. kalu saya sakit lagik panjang risau awk tuh , kan ? saya tahu awk risau sbb awk sayangkan saya . *saya dapat bace hati awk sayang. :)

*You're the one and only one

sayang , terima kasih tok cinta awak tuh ! tok kasih sayang awak ! tok hati awak pada saya ! tok segalanya lah . terima kasih bnyakbnyak . sayang ,, saya tak nak pulangkan hati awak tuh ? saya nak simpan dalam hati saya selamanya . boleh kan :) ?


*saya pencuri hati awak ^.^



sayangsayang .

Memang awak bukan lelaki pertama dalam hidup saya tapi saya akan jadikan awak lelaki terakhir . Saya juga akan pastikan tempat saya sebagai gadis pertama di hati awak kekal untuk selamanya . Insya'Allah :)




~sayang .. tiaptiap saat saya akn pikir kan awk . pikirkan mama . mcm maner nak puaskan hati awk ,, mama ! kadangkadang saya giveup jatuh , tapi awk bagi semangat pada saya tok terus bangun menghadapi harihari akn datang . awk lah semangat saya sayang .. awk nasihatkan saya awk bebelkan saya . saya hargai sgt sayang selama niew ape yang awk buat tok saya tuh . tak cukup dengan tuh , pengorbanan awk yg bnyk membantu saya meringankan beban saya . selalu antar saya , sll jek awk ade kat sisi saya saat saya perlukan seseorang .. awk lelaki paling hebat yang pernah saya kenal , hebat sebab awk akn endahkan segala halangan yg mendatang . awk hnye akn pikir positif jek .. awk jugak akan sabar ^.^ tak semudah tuh kan sayang kitew nak capai usia 2 tahun dalam relationship kitew niew . :) macammacam dugaan dan halangan yang terpaksa kitew tempuh ( mcm pnjat gunung dah ) tapi kitew berjaye . saya harap xdek titik noktah dalam hubungan kitew . biarkan masa terus berlalu tapi hati kitew akan teguh bersatu .. saya bahagia dengan awak sayang ! hnye awk buat saya rase bahagia . bukan sementara tapi selamanye .. :)
terima kasih sayang sebab sudi jadik sebahagian dari diri saya , hidup saya , rutin harian saya :) awak lah segalanya sayang ..


maaf sayang andainya saya pernah menyakiti awak , bukan niat saya untuk menyakiti hati awak sayang tapi ini adalah dugaan cinta kitew . suka dan duka kitew hadapi bersama . kan sayang .. sayang ! saya nak tengok awk berjaya . bolehkan ? :) awk seorang lelaki yang bertanggungjawab . saya tahu tuh . saya kenal awak sayang . ^.^
terima kasih sayang kerana sudi untuk memaafkan segala kesalahan saya sayang ..
Nanti dah cukup duwet jangan lupa singgah umah saya taw . :P ramai dah menantikan nasik minyak kitew . hahahaha . :)
maaf andai ade yang kurang atau tak sempurna .. harap awak pown bahagia mcm saya bahagia dengan awak sayang .. once again im so sori . and thank you so much sayang ...

semoga allah menyatukan hati kitew selamanya hingga akhir hayat dan allah akan temukan kitew di alam sanew . AMIN~




::: I LOVE U SO MUCH SAYANG :::



Thursday, January 12, 2012

i ♥ pangkor

nmpk tak nmpak tak ? :)
selamat datang ke pulau pangkor , :D

akhirnya smpy jugak kan . walaupun ade ramai y katew nak pegi tapi terpaksa cancel sbb y tak pasti tapi berbekalkan dua kereta kami sampai jugak ^^,
nak pegi sniew bukan main susah lagik taw . terpaksa menempuh halangan dan rintangan .. cewah ! hahaha . syg lah niew ! prot buat hal lah . hahaha . :D kelakar lah awk niew syg . :P

c bujang-bujang :D

c mabuk laut ! tgk tuh muke tak tahan .





.___.

aida kew air ? hah . tengok btowl2 .!! :P

................................................................................................................................






........................................................................................................................


durian laut(dlm besen tuh) O.o tk nmpk sgt lah kan !



time niew kami dah nak pegi snorkeling , tengok nemo . comel jek nemo tuh ! :D haha . (bagi nama nemo sbb ikan tuh belang2 mcm nemo) :P


#bilew dpt pegi lagik kan.? seronok sgt . spend time masa dgn aktiviti mcm nie dapat releks kan otak y serabut niew ..

*time kasih syg sbb sudi luangkan masa holiday trip dengan orang . orang hapy sgt hari tuh . suke tengok awk senyum sayang :)) . kenangan y orang akn igt smpy blew-blew syg . mgkin lepas niew kitew boleh pegi tmpat lain . kan ? kan ? ^^,

~maaf kalau sblm tuh sy buat hati awk terluka dengan sikap sy . saya mntak maaf syg . tapi lepas niew sy jnji dah tak kan lukakan hati awk syg . :) once again im so sori me dear .

TERIMA KASIH TOK HOLIDAY NIEW KAWAN-KAWAN . :D

`copy gmbr abg aku tgkap' hahaha sori abg . aku kan suke cilok gmbar kau :D



Wednesday, January 11, 2012

kamera bertuah ^^,


28.12.2012

saya lah photographer hari tuh :D




















kaki melangkah ke luar berjalan cuci mata tengok kl mcm manew .. hahaha kelakar jek ! mcm budakbudak pegi lawatan oooooo ... kami dah umur 19 . ok ! :D pegi melawat hospital orang asli . jdik orang asli juwp hari tuh . pegi melawat muzium kesenian islam dan tersedar ISLAM ITU NDAH ! :)




terimakasih kepada annys :) sbb pinjam kan kamera bertuah awk tuh ! niew lah hasil nye setelah saya tgkap dan edit :D
*lawatan untuk cuci mata kami*
hahahahaha ! 0.O