Thursday, January 12, 2012

i ♥ pangkor

nmpk tak nmpak tak ? :)
selamat datang ke pulau pangkor , :D

akhirnya smpy jugak kan . walaupun ade ramai y katew nak pegi tapi terpaksa cancel sbb y tak pasti tapi berbekalkan dua kereta kami sampai jugak ^^,
nak pegi sniew bukan main susah lagik taw . terpaksa menempuh halangan dan rintangan .. cewah ! hahaha . syg lah niew ! prot buat hal lah . hahaha . :D kelakar lah awk niew syg . :P

c bujang-bujang :D

c mabuk laut ! tgk tuh muke tak tahan .





.___.

aida kew air ? hah . tengok btowl2 .!! :P

................................................................................................................................






........................................................................................................................


durian laut(dlm besen tuh) O.o tk nmpk sgt lah kan !



time niew kami dah nak pegi snorkeling , tengok nemo . comel jek nemo tuh ! :D haha . (bagi nama nemo sbb ikan tuh belang2 mcm nemo) :P


#bilew dpt pegi lagik kan.? seronok sgt . spend time masa dgn aktiviti mcm nie dapat releks kan otak y serabut niew ..

*time kasih syg sbb sudi luangkan masa holiday trip dengan orang . orang hapy sgt hari tuh . suke tengok awk senyum sayang :)) . kenangan y orang akn igt smpy blew-blew syg . mgkin lepas niew kitew boleh pegi tmpat lain . kan ? kan ? ^^,

~maaf kalau sblm tuh sy buat hati awk terluka dengan sikap sy . saya mntak maaf syg . tapi lepas niew sy jnji dah tak kan lukakan hati awk syg . :) once again im so sori me dear .

TERIMA KASIH TOK HOLIDAY NIEW KAWAN-KAWAN . :D

`copy gmbr abg aku tgkap' hahaha sori abg . aku kan suke cilok gmbar kau :D



4 comments: