Pages

Tuesday, April 24, 2012

takdir



back to the normal :D aku nak happy jek skung . but boleh kew ? allah uji setiap hmba nya untuk menguatkan lagik ingatan hamba nya kepada yang maha esa . true ! aku bukan ape . ujian yang aku dapat niew buat aku susah nak bernafas lah . i cant breathing . hari hari aku doa . yaallah bagi aku hikmah atas segala mcm dugaan yang kau berikan pada aku . aku tak kuat yaallah menerima ujian sebegini . kalau melibatkan aku sowang tak pelah . niew hati orang lain aku dah korban kan . aku tak nk pikir tapi dye paksa aku tok pikir .. hari hari dye tnye  about someone else feeling . n aku penat lah tok pikir tuh . dh elok elok aku baik tapi dye tak stop asking pown lagik . ok . aku tau kau risau tapi stop asking the same question tired to answers n thinking ... please lah weyh . hari hari aku nak kena jage hati kau . hati aku kau tak pikir pulak . kau tak penah nak paham hati aku . dah lah . kau ckp akn datang akn datang . but when -.- tired of this . aku syggg kan kau . kalau boleh aku nak hidup dgn kau . tpi aku ade hati lain nak kena jage hope kau dpt faham aku . serius aku ckp kau dah berubah . bukan mcm duluw ... lepas ape yang berlaku kau amek endah tak endah jek perasaan n hati aku .. i love u but u ' me too '. what mean . duluw aku happy kau tmbah kegembiraan tuh . bilew aku sdyh kau ckp stop crying .. lepas niew ape yang jadik aku harap kau bersedia . sebab mungkin aku akn bertindak more aggresive .. time kaseh ats kenangan yang telah kau bagi kat aku , walaupun sekejap walaupun sementara aku tetap simpan dlm hati aku selamanya . dengan kau aku jadik diri sendiri . kau paham kan ? ' i love u capital A ' :) tnpa kau aku tetap jdik lemah . mcm manew aku tk lemah sedangkan kau sendiri lemah tok bangkit . benda niew sekejap jek . cayelah ckp aku . dia tak marah kitew lama lama .. aku kenal sgt dengan dye ... aku nak kau yang duluw .. yang pampered when kau dengan aku . jalan jalan holding hand . jln baru ckyt kau dah ckp penat -.- buncit ! i miss that moments sygggg . i miss u ........

No comments:

Post a Comment