Sunday, April 22, 2012

terima kasih buat aku mcm niew ...


kalau lah saya dengar nasihat awk . dengar cakap awk . kitew takkkan jadik macam niew kan syggg . ptt lah dua hari sebelum tuh hati saya serba tak kena . mcm ade benda nak jadik tapi saya tak tahu ape ? sbb allah y rancang semua niew . serius saya serba salah sgt dengan awk sygggg ... sbb kn saya tak amek fon tuh ,
letak kat tempat yang betul kitew tak kan jadik mcm niew
sygggg .. sbb saya jugak $^&% tak maafkan kitew . susah sgt kew nak berikan kemaafan . saya pun hairan . -.- kenapa ea ? sedangkan nabi ampunkan umat nye . saya tak rase kesalahan besar pown sygggg .. it juz a text .. hanya lah kata kata yg jauh .. melainkan depan mata .. untuk saya lah , bgi saya ... if saya jadik %&^ saya kisah cykt tpi saya dapat lah maafkan jugak . it not big deal darling . juz a words from a texts . oh my gosh ! i do no
what to say anymore bby .... it happen already . setiap manusia ada salah nye kan .. tak semua manusia perfect .. kenapa setiap
kesalahan kitew semua orang akn igt tapi baik kitew owg akn tutup . oh plez . were human . i just hope that %&^ can forgive n forget what both are we do it before . until when ? juz hope syggggg ..


saya menangis dalam tidur . saya menangis dalam hati .. saya rase mcm nak lari jek dari masalah niew . saya tak kuat nak lalui hari hari kat sniew tanpa senyuman , kata kata dari dye sygggg .. saya tak sggup . smpy hari niew , dye tak nak
maafkan saya syggg . smpy hari niew ......... saya rase sikit je kan syggg slah kitew .... tpi &^*&^& smpy nak anggap salah kitew tuh besar sgt ... kenapa ? saya tak sggup nak pikir lagik . setiap kali saya pikir saya akn igt awk syggggg . setiap kali saya pikir , hati saya akn rase serba salah dgn awk syg .. saya tak nak pikir tapi saya kena pikir .... sbb ianya melibatkan hati awk .... kata kata awk , terima kasih buat saya mcm niew ... sgt menusuk di hati saya sayang .. mana mungkin sayanggg saya lupakan awk yang bnyk bagi harapan n sokongan pada saya . saya hnya mmpu tersenyum tapi hati saya sakit sgt sygggggg ... maaf
syg .. maafkan saya sgyyyy ..... maaf ..... hnya itu yg saya mmpu ungkapkan .....


#memafkan itu adlah sgt terindah so %&^^& tolong lah saya merayu maafkan kami . kitew orang merayu sgt .. maafkan kami dari ujung rambut smpy ujung kaki .... kami tak niat pown nak buat mcm tuh .. juz a texts ... a words ... please believe us ... :(


No comments:

Post a Comment