Pages

Friday, March 02, 2012

gambar air tangan saya :D



dulu cita cita aku nak jadik photgrapher taw :)
tapi tak kesampaian lah pulah .. so aku amek bidang nurse akung ! :)

#so , niew gmbr gmbr yg penah aku amek ! cuci mata anda skung :D




........................................................................................................................................







@time niew kenduri merisik kakak sedara aku . hantaran kew ea org pggil ? erh tak , hadiah jek kowt . haha . ntah lah . :P


.................................................................................................................................



.............................................................................................................................






..............................................................................................................................









......................................................................................................................................



..........................................................................................................................................









................................................................................................................................



#bersambung lah :)

No comments:

Post a Comment