Pages

Wednesday, December 07, 2011

OMBAK RINDU =O.O=






orang katew erh ,, bukan aku yg katew ..
" citer niew best .. aaron aziz ensem .. peh meleleh air mata tgk cter niew .. kena tgk niew cter .. wajib pegi tgk .. mesti cter best novel best "

ayt aku ..! bapak bosan siak .. aaaaaaaaaaaa .. tension aku tgk cter niew ..
selamat tiket abg aku yg belanja .. tak dek lah rase terkilan sgt .. kalu tiket aku yg byr memang aku nak bakar pawagam tuh ..

aku bukan nak kritik ape taw .. cter diew memang tak best .. jujur niew .. tapi bab aaron aziz kenyit mata tuh .. peh mesti cair pompan kat panggung niew .. hahaha .. same lah dgn aku gak cair beb .. samat BF kat sebelah .. :p

BF aku tak senang duduk .. kalih siniew kalih sanew .. abg aku pulak sibuk dok mengomen cter niew n tanye " bilew kitew nak balik bilew kitew nak balik "...................

anyway ,, thank abg belanja wayang niew .. =D
untung lah nasyeed.com belanja( ayt bf aku )

O<O

No comments:

Post a Comment