Thursday, December 15, 2011

air terjun serendah :)




mandi sungai :
4.12.2011 :D

mula rancang nak g zoo negara ,, pada mulanye .!! sekali tengok2 tiket .. owh mak kau ! dewasa rm25 ,, kanak2 ok lah lagik rm9 ... jadik kami pown tukar lah plan ! hah jom kitew g mandi sungai ... kelam kabut punye pasal masak pown ala kadar ,, memang orang katew segera lah :) tapi orang katew dalam segera segara tuh sampai jugak ,, sampay sesat2 patah balik sanew siniw .. yelah mak aku bnyak makan semut so jalan nak g sanew dye mcm ingat2 lupa lah !!!




















nilah tempat dye ..

* sejuk gler 0.0
*ramai orang sampai nak carik port nak letak khemah pown tak taw kat mana . =0.0="


♥ TAPI MEMANG BEST LAH . KAN SAYANG ?
TERIMA KASIH ABG ,, MAMA ,, ADIK ,, SHAHMI ,, ACIK ,, LUTFI ,, SYG ..







No comments:

Post a Comment