Pages

Monday, December 05, 2011

kembar .

sebenarnye ,, dah lamer dah berhajat nak tulis benda niew . 29.11 lagik aku nak tulis tulis n bercerita ..aku bukan ape tak sgka dowh dlm satu kolej aku ,, boleh bnyk kebetulan yg berlaku .. mula aku jmpe budak comel niew .. seronok kawan dengan kau budak kecik ! :p
-kau comel
-kau sahabat
-kau lah teman ^_^






IZZATUR ANNYS



niew lah kembar saya ,, lain mak ayah.. aku tak pernah sgka yg aku satu sekolah dengan diew .. satu kawasan .. satu tarikh lahir pulak tuh .. tapi masa lahir tak same lah kan .. :)
bak katew ustazah aku : mase kitew umur 4 bulan takdir jodoh sumer dah ditentukan ..
thank god aku ditemukan dengan budak comel niew ..
harap2 sgt yg hubungan kitew org boleh kekal .
friens 4 ever lah katew kan ...


No comments:

Post a Comment