Pages

Monday, June 25, 2012

❤ hanya aku cinta kau seorang ❤

cerita niew orang kata lagik best dari gerimis mengundang . btowl kew erh ? nak g tgk lah tpi ....... tak best lah tgk sowang sowang . tpi mmg aku kena hidup sowang sowang pown sekarang . dah tak dek sapew perlukan aku , termasuk kau kau dan kau . yelah , aku sedar kesalahan aku , cume skung aku tak mmpu ckp pape . aku tak kuat , aku dah tak dek kau ! kau yang selama niew bagi aku semangat tpi last msg kau dah buat hati aku serba tak kena . 19 tahun yang duluw kau gembira tpi skung aku dah buat kau kecewa mungkin kah ade peluang untuk aku tebus stiap kesilapan aku .? masa , itu jek yang aku pikir skung . mgkin masa dapat mengubati hati yang luka tuh . mungkin masa dpt bagi aku peluang . tpi smpy blew . adakah ini satu angan angan . aku pegang hati itu untuk diubati untuk disayangi . tpi aku bodoh aku ego aku lepaskan hati itu biar bertaburan berciciran . hati kau dah pown berkecai bagai hati yang tidak dapat ditapis lagik ! bunga bunga yang selama niew disemai mati begitu saja . baja yang aku dah beri tak dapat digunakan lagik . aku nak taburkan lagik baja didalam pasu itu tpi tpi adakah aku dapat kenikmatan nye . tempat itu situ sini . tergambar bayangan , kalau boleh hari hari aku nak merasa tempat itu . merasa derapan pandangan bekas tapak kaki itu . tpi aku tak mmpu , hnye secebis air mata membasahi pipi buat kali ini . maafkan aku , jnji itu telah aku cemari . perubahan diri ini hnye kau yang mengerti , hnye kau yang merasa . hnye kau yang memegang . jantung berdengup kencang bilew darah mengalir memberi jntung ini hidup . kau akn mengenal dunia melihat dunia . kau yang aku tggu . bersabar lah wahai hati .

No comments:

Post a Comment