Pages

Sunday, June 24, 2012

biarlah hati diam tnpa kata

kenapa lah hati aku niew ego sgt erh , aku pown pelik . n aku gak pelik kali niew aku btowl btowl ta kuat . aku tak kuat . kenapa lah ? aku suke buat sesuatu bnda tak pkir sbelum buat pape . sumpah ! aku tak penah nak pkir . "aida dah 20tahun kan" umur jek nak msok alam 20 tpi fikiran aku singkat . aku rse aku nak gerudi fikiran aku . tak kew ilang ingatan , tpi tak semudah tuh . aku tahu allah bagi dugaan supaya hambanya dpt pikir 'mintak pertunjuk padanya' tpi puas aku nangis puas aku merayu . ape hikmah nye . kenapa tak nmpk tok ape aku buat semua niew . sumpah aku buntu . kali niew aku biarkan hati aku berbicara . ckyt pown aku tak bercakap . nak bisu dah kew aku niew . -.- murung , dah jadik kawan aku skung . pendiam dah jadik sebahagian hidup aku . biarlah aku bawak diri . aku nak nilai ape yang aku dah buat , ape yang aku dah cube lukakan . aku cube aku cube untuk berbicara melalui kata kata tpi dye tersekat terkelu ! lidah aku . aku dah berubah mulai hari niew saat niew . aku dah berubah . (pendiam) . maafkan aku , aku ttp jahat dimata kau kan . aku akn selamanya jahat ! maafkan aku tak dapat nak jaga hati semua orang . hati aku sendiri pown aku tak dpt nak jaga . jadik aku mintak maaf , terima kasih sbb bnyak tolong aku , bimbing aku ke jalan yang benar . aku dah bnyk tersesat . sumpah ! aku buntu . aku perlukan kau . tpi aku tahu aku akn lukakan kau . i need u . serius .... maafkan ego aku menguasai diri aku . aku sll kesal dgn sikap aku sendiri . serius !


*" yaallah ape hikmah semua niew " tunjukkan aku jalan yaallah . turunkan ego aku yaalah . aku mintak tolong jagakan dye , andai ini hikmah tok kau kuatkan hambamu ini aku memang tak kuat yaalah . hambamu tak kuat . aku mintak teguhkan lah iman hambamu supaya tidak terpesong pada jalan kesesatanmu . aminnnn










andai ini kata kata maaf yang terakhir dari aku , aku harap kau dapat maafkan aku untuk selamanya .

No comments:

Post a Comment